Kapcsolódó videók

Így mosódik össze a “szivárványcsaládos” propaganda hatására az anya és az apa jelentése – Libz of TikTok Hungary

Tudom, tudom nagyon sokan beszéltek már az ELLE magazin legújabb címlapjáról, sőt a tévében és a rádióban is büszkén nyomatják a címlapot, melyet a bátor “szivárványcsaládok” elismeréseként hirdetnek naphosszat. Azonban most ideje, hogy én is kifejtsem a véleményem a témával kapcsolatban. Vannak ugyanis még érdekes részletei a szivárványapukák életének.

Minden gyerek megérdemli, hogy biztonságos, gondoskodó és támogató közegben nőjön fel, és ezt senki nem gátolhatja meg a szülők nemi identitására vagy szexuális irányultságára hivatkozva”

– kezdi az ELLE magazin a két férfit és egy csecsemőt ábrázoló címlapjuk bemutatását, melyben azt írják, hogy Hlatky-Schlichter Hubert, dr. Szegedi László és Hannabelle történetével szeretnék üzenni mindenkinek, aki az utóbbi időszakban úgy érezte, még több támadás éri őt, vagy szeretteit. Jelentsen ez bármit is. El is indult a “Born from love” kampány, mely magyarra fordítva szerelemből születettet jelent, mely szivárványosra fordítva inkább annyit tesz: “megszületett, mert nekünk ez jár”. Szerelemből ugyanis elárulom a nagyérdeműnek úgy tud gyermek születni, ha annak a gyermeknek van egy anyja és egy apja, akik testileg és lelkileg szeretik egymást és képesek arra, hogy a Jóisten kegyelmével és a biológia adta lehetőségekkel összehozzanak egy kis csodát, amivel egy családdá válnak. Két férfi vagy két nő esetében a “szerelemből született” kampányszlogen azonban már több sebből vérzik, kezdve azzal, hogy két férfi esetében egy kívülálló – tehát valószínűleg nem a szerelmes párba tartozó – női testre is szükség volt, amiben fejlődhetett a baba, két nő esetében pedig szintén egy – szintén kívülálló – hímivarsejt is kellett a buliba, máshogy ugyanis nem megy a dolog. Ennyit a biológia óráról. 

Szóval a szivárványcsaládok esetében inkább a “megszületett, mert nekünk kell” szlogen lenne a helyes, hiszen egy gyermeknemzésre képtelen homoszexuális párhoz úgy kerül a legtöbb esetben gyermek, ha a két fél kitalálja: nekik kell egy gyerek és kész. Csúnya leszek: eszközként kell a gyermek arra, hogy legitimálják a kapcsolatukat. Még gyomorforgatóbb eset, amikor a homoszexuális párok béranya segítségével jutnak gyermekhez, vagyis fizetnek egy nőnek azért, hogy életet adó testként hordjon ki egy gyermeket, amit aztán szó nélkül átad az ezért fizető párnak. És egyébként zárójelben a béranyaság nem csak a homoszexuális párok esetében vet fel kérdéseket. 

Az ugyan nem derült ki hivatalosan, hogy Hlatky-Schlichter Hubert és dr. Szegedi László béranyát fogadott-e fel gyermekük megszületéséhez, de a közösségi médiára feltöltött képek árulkodóak, és néhány a sajtóban megjelent hír is a béranyaság tényét fejtegeti. A két férfi azonban érdemben nem nyilatkozott az ügyben. A bulvárhírek egyik fellegvára, a Bors egyébként tényként közli a béranyaságot, sőt cikkükben azt is megnevezik, aki állítólag segítette a két férfi projektjét. Itt nevezetesen a volt budapesti amerikai nagykövetről, Colleen Bellről van szó, akivel – szintén a közösségi médiában megjelent posztok szerint – a pár valóban jó barátságban van.

Képernyőfotó: Instagram

Olyan oldal egyébként valóban létezik, amely meleg pároknak ad útmutatást a béranyasághoz. A „Gay with kids”, azaz „Melegek gyerekekkel” nevű cég homoszexuális pároknak kínál béranya szolgáltatást. A kaliforniai béranyaügynökség a Bors szerint átlag 100 millió forintért kínálja eladásra a gyerekeket. A meleg pár állítólag katalógusból választhatja ki a petedonort, a gyermeket azonban nem ő, azaz a biológiai anya, hanem egy béranya hordja ki, aki szimplán csak a testét adja az ügymenethez.

Képernyőfotó: Facebook

A két apuka egyébként aktív a közösségi médiában, holott mindkettejüknek van szakmája, így nem vádolhatóak az ingyenélő influenszerkedéssel. Hlatky-Schlichter Hubert gasztrovállalkozó a jóval aktívabb közösségi médiás fél a családban, így például tőle láthattuk egyszer azt, ahogyan SOS etetést hajt végre vezetés közben, dokumentálva mindezt a közösségi médiára.

Képernyőfotó: Instagram

A képen jól látható ahogy a férfi mellett az első ülésen hordozóban fekvő babát éppen cumisüvegből eteti az apuka, miközben ő a kormánynál ülve a másik kezével fotózza a pillanatot, amit aztán meg is osztott a követőivel. A józan ész határain belül maradva reménykedjünk benne, hogy a kocsival félre lett állva és mindez nem menet közben történik, azonban leendő szülőként eszembe nem jutna ilyen körülmények között fél kézzel etetnem a babámat. Hasonló történtetek keringenek a friss apukáról, aki a pár hetes kislányát az egyik éttermében adogatta kézről-kézre. Az erről készül Instagram poszt alatt egyébként találtam is egy kommentet, ami rendesen kiverte a biztosítékomat.

Képernyőfotó: Instagram

Mostanában, ahogy rád nézek teljesen összemosódott az anya és az apa jelentése. Nem tudom hogy megfogalmazni, nemtelen lett, ami eddig határozott volt”

– üzente egy kommentelő az apukának. És ezzel zárnám a mai gondolatmenetemet is. Ez a komment tökéletesen bemutatja azt, hogy mit művel az emberekkel ez a fajta szivárványos agymosás, amely címlapokon, a közösségi médiában, szerte mindenhol árad az emberekre. Elmosódnak a nemi szerepek, összemosódik az anya és az apa jelentése, holott a kettőt összehasonlítani sem lehet. Nem véletlenül van egy egészséges gyermek életében anya is és apa is, akik teljesen más képet, más hozzáállást és más leckéket tanítanak meg egy gyermek számára. Összemosni a kettőt nem csak óriási ostobaság, hanem leendő anyaként számomra felháborító is, hiszen sem egy nő, sem egy férfi szerepét nem tudja egy ellenkező nemű fél betölteni. Igyekezhet, megpróbálhatja, de sikerülni nem fog neki. Ugyanúgy ahogy egy férfi soha nem lesz képes kihordani egy gyermeket, de egy édesanya sem tudja betölteni az apa odaadó, biztonságot nyújtó szerepét. A két fél tökéletes egyensúlya kell a fogantatástól kezdve a megszületett gyermek egész életén át, nem pedig kitalált ideológiák és önző döntések. Ennyit a szivárványcsaládokról. 

FOLYAMATOSAN FRISSÜLŐ TARTALMAKKAL VÁRUNK TITEKET A TIKTOKON IS, @PSTV_OFFICIAL2 NÉVEN! 

Friss videók

Shares